KALAS!

Jag hade förlagt min kamera-sladd, men med så lite saker i lägenheten var den ganska lätt att hitta.

Idag var jag på Kalasmottagningen och jag förväntade mig mer. Det fanns bord med representanter från alla möjliga föreningar på universitetet, men också företag i staden. Ikväll skulle det vara någon stå-upp komiker och Moneybrother på scen. Jag stannade inte och tittade utan valde att vara med gruppen jag åkte fram och tillbaka med. Mia körde och det blev som en liten roadtripp.

Nu börjar det kännas som att man har fått lite vänner i Norrköping. Vi pratade om utgång, besök på PappaGrappa och tur i Linköping. Men nu lite bilder!




Vivvi, 26 från Kungsängen och
Mia, 22 från Söderköping


Mia, Vivvi, Lisa och Annika - Ett helt gäng blivande socionomer


Jag och Mia (Mia blir snygg även med solen i ögonen till skillnad från mig :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback