Dagens små tuffa stunder

1.    Upptäcker att jag har beställt datorprogram på cd, även
       om jag inte har en "CD-grej" i datorn.

2.    Får utbrott då inget i min garderob passar.

3.    Precis när gruppen ska skicka in rapporten får vi veta att
       referenserna ingår i de max 10 sidorna (vi har då 12).
       Proffesorn lade till den informationen två dagar innan inlämning.

4.    Vi lyckas till slut korta ner rapporten och ska precis skicka
       in den när proffesorn tagit tillbaka att den måste vara tio sidor.


Sen kan man säga att dagen blir bättre. Rapporten är klar och redovisningen
kommer att bli riktigt bra!
När jag kom hem ringde jag om datorprogrammet och de sa att det går att fixa
med en extern hårddisk eller USB-minne (pappas kollega har fel!).
Garderobsbekymret ska fortfarande lösas! Lösningen är SHOPPING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback