SFS



Jag sitter vid köksbordet större delen av tiden nu när jag skriver min tenta. Detta är ovanligt eftersom jag har svårt att sitta "normalt" och plugga vid ett bord, men nu krävs det koncentration. Tv:n går visserligen på i bakgrunden ganska tyst, eftersom jag inte heller gillar när det är knäpptyst. Nog om mitt sätt att plugga.

Under de här dagarna har jag använt mig av en särskild sida otroligt mycket. Nämligen riksdagen.se, där de har SFS (Svensk författningssamling), där står alla lagar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Så sant så sant, tycker inte heller om när det är helt knäpptyst när jag pluggar. Lycka till med tentan!

Postat av: MiaJohannaWallberg

Va, menar du att regeringen är en bra sida alltså, ska lätt kolla upp den...hehe..:P

2009-10-21 @ 21:29:01
URL: http://miajohannawallberg.blogg.se/
Postat av: F R I D A M [freedom]

Håller med, gillar inte heller när det är helt tyst! Har oftast en katt som ligger och kurrar i knäet, så det brukar lösa sig :)

2009-10-22 @ 11:22:12
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback