Sagan om vad som hände i lördags

Nu ska jag berätta om lördagen. Den började klockan sju när vi möttes i en av korridorerna på Dalkarlen, korridoren där Lisa bor. Vi blev ett gäng på säkert 15 stycken som bestälde pizza, lekte "bli-full-spel" och trollade. Jag drack inte, ska jag tala om. Jag har ännu inte fått in det här med hemmafester och ta med sig alkohol. Visserligen skulle jag ändå inte dricka så mycket att jag blev full.

Vi skulle sedan till trappan men på grund av alldeles för lång kö och "en in-en ut- principen" gick vi vidare till världens bar och tog en drink. Vi gick sedan vidare till Cromwells, en pub, som var mer eller mindre tom. Där hade vi jättekul på det helt tomma dansgolvet. Det var fyra tjejer (jag, Mia, Annika och Vivi) och DJ:n. Gick hem vid två-tiden, alldeles lagom.

(Måste be Annika om lite foton...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback