Praktikpratet på trappan...

Mötet på trappan var givande och väldigt trevligt. Tjejerna (det är nästan bara tjejer som pluggar till socionom) hade varit på väldigt olika praktikplatser. Några hade till exempel varit i Indien. Det lät jättespännande och jag blev lite sugen på det... Tills det kom till att de fick övernatta på en plats utan toalett och på golv "gjorda" av kogödsel där det var mycket djur väldigt nära.

Ni som läser har säkert förstått hur jag är. Jag är rädd för alla djur och är väldigt petig med hur jag bor för att inte tala om min toalettskräck. Det vore kanske en bra grej att göra något sådant som de här tjejerna gjorde. Jag tror att man skulle lära känna sig själv bättre och växa som person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback