Bokpaket!



Jag gick in på min mail för en stund sen och såg att jag fått ett
mail om att två av böckerna jag har beställt till nästa kurs inte
skickas nu, utan först senare. En av de böckerna behöver jag
nästan direkt, förhoppningsvis kommer de snart!

Pratade lite med mamma också. Hon är duktig på att läsa, men
har inga olästa i bokhyllan just. Jag berättade om hur jag
börjat älska att läsa ännu mer på sista tiden och att jag har börjat
skriva en lista över böcker jag vill läsa, så i helgen ska vi
tillsammans hitta lite fler som vi kan beställa. Har ni boktips
får ni gärna komma med de!
Just nu läser jag nästan allt!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag antar att du har läst Tusen strålande solar?

Annars är det ett måste!:D

2009-10-23 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback