09-10-16 Min dag helt enkelt...

God morgon!

Jag ville verkligen inte gå upp imorse det var så skönt i min säng och jättemörkt ute. Jag kan tänka mig hur kallt det är ute. Just nu kan jag tala om att jag är glad att jag inte är i Stockholm där det verkar småsnöa varje dag och natt. Här i Norrköping blåser det bara mycket!

Schemat idag:
9.00-12.00    Föreläsning och Frågestund på Täppan
13.00-15.00  Reflexionsgrupp 

Reflexionsgrupp kanske inte är något alla har. Jag kan förklara det sen! Nu måste jag fixa mig och gå! 

Kommentarer
Postat av: IG

hmm lite nyfiken på en sak... Flera som pluggar på LiU bor i Norrköping men ligger inte LiU i Linköping = en annan stad?Snälla berätta!hehe

2009-10-17 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback