Pluggrutiner?

Mitt intresse för mode har latat sig lite senaste månaden/-erna
och så har jag haft mindre tid för det. Egentligen borde jag väl
ha tid, men det har blivit så att man försöker få en pluggrutin.
Jag har aldrig varit duktig på att avgöra att jag sitter mellan till
exempel åtta och fem för att sedan göra något annat. Jag pluggar
istället lite "när som". Det vill jag ha en ändring på så jag försöker
och förhoppningsvis gör det att jag får tid för annat roligt så som
utställningar, tur på stan, bio...

Nu är det helg och jag åker till landet för att plugga och njuta av
mammas och pappas mat.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Hoppas du får en jättefin helg på landet! :)



Svar: jag har varit på bio själv 2 gånger, inga konstigheter! Man sitter ju ändå i sin egen stol och ser på filmen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback