På paus...

Jag sa att jag bara skulle fortsätta och inte låta förkylningen stoppa mig. Det funkade inte, man kan säga att jag är på paus nu. När jag vaknade imorse (efter många väckningar under natten) hade jag 39 graders feber (Nyår- all over again). Jag tvingade mig ändå upp på föreläsning och grupparbete. Jag har haft feber hela dagen! Gruppen ville skicka hem mig, men jag stannade för att jag ville vara med (var inte ett dugg aktiv, vilket jag än en gång säger förlåt för). Sen jag kom hem strax efter tre har jag legat i sängen och vilat. Nu är det dags för middag; buljongsoppa!


Kommentarer
Postat av: MiaJohannaWallberg

stackars liten... du, du gjorde den nytta du kunde, är impad av att du tog dig dit överhuvuddaget, ta det nu lugnt i helgen så ses vi förhoppningsvis på måndag! krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback