Helgen...

Jag tog helt ledigt från att blogga i helgen och nästan helt
ledigt från plugget också.

Vad jag istället gjorde i helgen:
Lördag:
- Handlade mat och Gogi kom med ett dussin röda rosor (varför
   kommer jag till).

- Gick över till Lisa där en av de två Calle som finns i gänget
   kom med is som var 78 minusgrader så det rök ur skålar
   och kannor. Halloween-föra helt enkelt.
- Halloween fest på trappan där jag bland annat skakade hand
   med en okänd person, som fortfarande är okänd (svartklädd, 
   visar inte ansiktet, säger inte namn
)

Söndag: Väldigt segt.
- Vi tänkte bowla, men det fanns inga banor.
- Fin, ordentlig middag som vi tänkte dricka vin till (hittade ingen
   korkskruv, men nu vet jag var den är, armékniv
!)
- Firade vår ett-årsdag!!! (kan ni tänka er? ett år?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback