Att välta med cykeln är roligt...

Imorse gick jag upp kvart i sex för att klockan sju ta tåget till Norrköping. Väl framme hann jag cykla hem och sedan tillbaka mot stan, till universitetet. På väg dit ramlade jag med cykeln. Det var så roligt och jag skrattade väldigt mycket!

Jag har fortfarande problem att ta mig upp på trottoarkanter så idag tvekade jag väldigt länge, lite för länge vilket resulterade i att jag hamnade sidleds med kanten och cyklade sakta. Jag välte, men väldigt snyggt eftersom jag inte ens blev lite smutsig. En kille i min ålder gick förbi just då och stannade till. Trevlig som han var frågade han om det gick bra. Jag sa bara "ja, tack" och skrattade medan jag tog mig upp på cykeln och cyklade vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback