tillflykt = rifugio

Tagit min tillflykt till övervåningen. Sitter och knåpar med min italienska, den näst sista uppgiften innan studenten och behöver då lite lugn och ro. Formar meningar, vilket inte är det lättaste. På nedervåningen sitter mamma, pappa, morbror, hans flickvän/fästmö, deras två barn och min ex-styv-morfar. Nedervåningen är alltså full! Vi har blivit en sån familj som träffas väldigt ofta, så var det inte förut, innan fästmön kom in i bilden. Jag brukade se min morbror 3-4 ggr per år och det var vi alla okej med. Nu är det minst en gång i veckan. Tider förändras, människor förändras också. Men sakta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana gärna in min bloggdesign - http://paulinaholmgren.blogg.se

2009-05-22 @ 19:18:15
Postat av: emma

Rösta på veckans blogg och om du vill kan du vara med i nästa veckans blogg (vecka 23)



Ha det bra!:D

2009-05-22 @ 19:23:04
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback