klagan utan grunder

Min långa håltimme på fyra timmar är snart slut och om en halvtimme måste jag dra mig tillbaka till skolan för att se en film i 1h och 20 min för att sen åka hem igen. Ibland förstår jag inte varför lärare vill ha kvar oss. Alla prov är gjorda, betygen sätts nästa fredag och vi sitter och tittar på film. Visst det är mysigt, men samtidigt känns det segt att åka fram och tillbaka, stanna kvar är inte heller ett alternativ för vad gör man själv i fyra timmar.
Jag hade tänkt att ta en shoppingtur... Min första lektion slutade 09.10 så det kändes inte heller lockande att vänta på att affärerna skulle öppna.

Oj, vad jag klagar! Det var inte alls meningen! Jag gillar mina lediga stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback