En riktigt bra kväll!

Katarinas 18-årsfest blev kul ändå.
Jag bestämde mig redan innan att jag skulle ha kul, inte sitta still och prata med så många människor som möjligt. Precis som alla sådana här fester var gästerna mellan bebis och döden. Därmed dansade jag med folk i min egen ålder och när de satt still dansade jag med de i min mammas ålder... Levande musik kom från en sångare med en keyboard. Han hade svårt för fartiga låtar, så vi fick ibland påminna honom att tjejen fyllde arton och inte femtio. Jag pratade med många människor, framför allt några gamla bekanta. Vissa som också kände igen mig, men också en som inte hade någon aning.
Strax innan elva började många åka. Alla jag hade pratat med åkte hem och många av Katarinas närmaste vänner. Då kände jag att jag också kunde åka hem.

Jag är taggad och lite annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback