Tisdag...


P100 är över, det enda som återstår är själva betyget. Jag måste säga att det gick riktigt bra! Båda lärarna verkade nöjda.

Efter skolan åkte jag direkt till Daniella och Zebastian. De sov när jag kom dit så jag passade på att fixa lite tvätt. Jag höll Zebastian för första gången idag också. Jag kommer ihåg när jag höll Daniella första gången, då var hon 1,5 månad gammal och Angeliqa bara räckte henne till mig och sa här. Jag var väldigt osäkerbåde då som nu att ta upp och hålla ett så litet barn men Angeliqa verkar lita på mig och det känns bra. Jag har även fått ett nytt smekamn senaste dagarna. Av Daniella såklart. Tidigare kunde hon säga Aleks, men nu säger hon "Ata" och det är ju lite gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback