Störande moment...

Jag fick så kallad sovmorgon imorse, men då var jag redan vaken så det var bara att gå upp. Därför sitter jag nu och pluggar. Jag hann inte med någon läxläsning igår eftersom jag direkt efter skolan åkte och passade Daniella. När jag kom hem vid halv nio var jag slutkörd. Inte en lugn stund under dagen och därför absolut inte tillräckligt pigg för att läsa om hedersmord och våldtäkter och inte heller att skapa meningar på italienska.


De kommande dagarna ser det ut att bli mycket tid hos Morbror och Daniella. Min släkt är inte så nära i vanliga fall, men när det gäller rycker alla in. Sen är det ju bara roligt att leka med Daniella. Tingeling hela tiden, lego och pussel... 


Det störande momentet är på sin tredje dag idag. Internet och tv försvinner lite då och då. Helt utan förvarning men det blir väl så när man bor i ett nytt område där det hela tiden byggs nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback