23.36

(det här inlägget skrevs igår 23.36, men eftersom internetet försvann publicerades det inte)

Nu är jag tillbaka på min säng i Stockholm. Det räcker inte med att säga eller skriva min säng då jag har tre, eller ja två sängar och en bäddsoffa. Ena sängen är i Stockholm, den andra på vårt landställe i Dalarna och bäddsoffan i huset nere i Serbien.
Hur som helst var det inte mina sängar jag skulle skriva om. Jag skyndade mig hem från landet idag och träffade Gogi inne i stan vid åtta. Vi tog en fika på 60 som, som vanligt, var fullt. Vi satt därför ute, vilket är galet i det här vädret! Konstigt nog var det inte allt för kallt. Nu ser det ut som om det är storm utanför mitt fönster. Det regnar och blåser så hårt att trädet utanför svajjar rejält. Jag hoppas, precis som många andra, på bättre väder i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback