12.26

Jag åkte till landet precis som jag tänkte och sov väldigt länge. Det är bland det bästa på landet. Man kan verkligen vila ut. Nu dricker jag kaffe i mitt rum på övervåningen och ska snart ta och dammsuga. Disken står på tur därnäst. Förhoppningsvis kan jag bara ligga och läsa sen. Just nu läser jag Flickan under gatan av Roslund & Hellström. Den är lite seg vilket förstärks av att jag inte gillar sättet den är skriven på, men handlingen är bra.
(En grundligare recension, när jag har läst ut den, vore inte fel)


Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Underbart med en lugn lördag! :)



Svar: jag hade exakt samma problem förra året, det gick inte att få ihop det med alla som ville med, så det blev inte av. Kommer vi iväg i år ska jag njuta av varenda solstråle och sekund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback