På återseende

Sitter fortfarande upp och planerar inte att gå och lägga mig. Jag jobbade mellan 13.00 och 21.25, umgicks med Gogi tills för ca 20 min sen och har nu målat naglarna. Jag behöver packa ner accessoarerna och sedan så tror jag att jag är klar. Strax innan fyra bär det av till Arlanda för att flyga ner till Serbien och bli överöst av pussar av både farmor och farfar så väl som de få vänner jag har där nere.
Det är inte någon idé att sova!

Ha två trevliga veckor utan mig! Vi hörs när jag är tillbaka! :D 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Aleks!Vad kul att du ska till Serbien...eller bättre sagt att du är där nu.:)

Vad ska du göra i höst?Du ville väl bli socionom?Sökte du till SU?Om du gjorde det så kanske vi ses lite då och då:)Take care!

2009-07-13 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback