Update om helgen

I  fredags åkte jag och Gogi som sagt upp till landet. Vi tittade på Chuck-marathon, tog en promenad och spelade vänd-tia. Det snöade hela helgen så promenaden var riktigt rolig och lite jobbig (plogbilen hade inte varit förbi än). Vi hade ett litet snöbollskrig, gjorde "traktorspår" i snön och jag låg i snön efter att ha blivit vält. Vintern är ju lite sen men det är alldeles för trevligt med snö  på landet för att klaga. Jag säger bara: så länge det inte finns i Stockholm.


Jag kom till stan tidigt igår (stan och stan) och var på Arlanda redan kvart över två. Jag skrev boarding kort, försökte lära mig att göra en bokning på Amadeus och gick med ner till flygplanet som skulle till Prag.
Flygvärdinorna för CSA har såå snygga dräkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback