Halloj!

Nu har flera dagar (två) gått utan att jag har skrivit något. När jag kom hem i torsdags var jag alldeles för trött. På förmiddagen var jag i Akalla och fotade till Caféguiden. Direkt efter det åkte jag till Arlanda och var kvar där till halv åtta. Ser var så skönt att jag fick skjuss hem. Efter allt springande både till Arlanda och på Arlanda hade det varit jobbigt att åka hem med buss och tåg.


Igår var jag i skolan. Jag hade mina vanliga lektioner och promenerade sedan hem med Jenka. Jag tror att vi kommer göra det allt oftare i samband med att det blir varmare och ljusare. Nästan direkt när jag kom hem, kom Gogi över och vi åkte och bowlade. Jag vann, även om det var ganska jämt i slutet. Jag tror aldrig att jag fått så många "strike".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback