En snabb update innan jag försvinner...

Den här veckan har varit rolig och hektisk. Jag har hittills varit på Arlanda tre dagar där jag är trainee och försöker att lära mig hur arbetet på ett av företagen fungerar. Man skickar iväg flygplan, checkar in, boardar. Det är också ganska mycket pappersarbete, mest att sortera för att skicka till olika ställen, och bokningar i olika program på deras datorer. Nu kan jag basic, fast jag kan erkänna att jag ibland tjuvkikar lite i mina anteckningar.


Annars har jag träffat Gogi, tagit en lång fika med tjejerna på Frapino, fikat med Gogi och Sven på Amazonas (Heron av alla ställen)... Igår blev det lite för mycket. Stressen att hinna med så mycket roligt och också plugg kom ikapp mig, så när jag kom hem igår mådde jag faktiskt dåligt. Det händer sällan eftersom jag är ganska duktig på att hantera stress.

Det kan finnas hur mycket som helst att göra men jag försöker alltid att ta itu med en sak i taget för att inte bli "galen".

Snart åker jag iväg till landet. Om bara någon timme och då ska jag ta det lugnt, sova mycket och plugga ännu mer. Det finns saker att göra inför de kommande veckorna av prov, inlämningar och sedan ett högskoleprov. Det enda man kan göra är att se fram emot påsklovet som är om fyra veckor...


Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback