Den här terminens amerikaner...

Idag fick vi träffa de nya amerikanerna som pluggar svenska på SU. Ett väldigt roligt gäng, roligare än det förra verkar det som. Jag och en annan tjej i klassen, Emma, "delade" på en söt Kathy som dök upp sent och vi hann ta tag i en kille medan vi väntade på henne. Andrew var en gullig football-kille som under det gemensamma pratet med alla elever och båda lärarinnorna sa att jag och Emma borde få extra poäng för vår rundvandring. Det var väldigt gulligt men jag förstår honom inte då vi "drog" runt honom i hela skolan.

I slutet av timmen hann jag och Emma prata med Kathy och vi bytte telefonnummer. Vi pratade om att "grab a coffee". Andrew kom också fram till oss och frågade om vi hade facebook. Vi blev facebook-pals :P


Ps. Inte nog med att det är roligt att träffa dessa amerikaner är det väldigt kul att sammarbeta med de andra i klassen. Många pratar man sällan med, men det är riktigt gulliga tjejer!   (och killar)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter spännande. Kul med någon mer som pluggar på SU, man möter sällan fler SU'are i bloggvärlden! =)

Postat av: Malin

Är du syster till Marina Vucetic? :)

2009-02-17 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback