14 december - Lisas födelsedag

Ursäkta min seghet idag! Redan kvart i åtta var jag ute ur lägenheten för att gå på återlämning av tentan. Den varade inte länge och jag hann vara social med andra klasskamrater till och med utanför min lilla grupp. Seadn var det föreläsning och föräldrar och mycket statistik.

Efter föreläsningen gick vi till Lisas korridor eftersom hon fyller år och ville bjuda på tårta. Hon hade bakat den själv och den var riktigt mumsig! Mätta på lunchlåda och tårta gick några av oss till stan för att spana på julklappar. Jag fick en riktigt bra idé om vad jag ska köpa till mina föräldrar (det vill säga årets enda julklapp). Om det blir den, blir den gemensam. En riktigt bra grej nu när de inte ser mig varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback