Inte den bästa dagen att gör det på...

Idag åkte jag Norrköping, tur och retur. Inte den bästa dagen att gör det på...
Min dag såg ut som så att jag mellan tio och elva skulle på biblioteksgenomgång och sedan träffa arbetsgruppen en stund. Tåget skulle komma till Norrköping 08.48, vilket hade inneburit massor med tid att lugnt gå till campus. Tåget hann vara 90min försenat innan vi ens lämnade stockholm, sedan blev det ytterliggare lite försenat. Jag missade biblioteksgenomgången, men hann till gruppen som bara träffades i en timme. Vid ett satt jag redan på bussen tillbaka till Stocholm.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hmm kanske missat något inlägg men...bor inte du i Norrköping nu?Varför åker du upp och ner under veckan?Eller, det är klart man vill träffa sin familj och så men..hmm..vet inte vad jag vill komma fram till.

2009-08-27 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback