Från det ena till det andra

Igår blev det en dag tillägnad avslappning. Jag och mina föräldrar åkte på eftermiddagen till stan där jag shoppade en del bland annat nya jeans från Diesel som var mitt favoritmärke när det gällde jeans till för ett par år sedan (läs: tills jag gick upp i vikt och jag inte kunde ha deras modeller längre), en svart klänning som sitter underbart m.m. Vi åt också middag ute tillsammans, på Jensens Bofhus.

Idag blev det helt annat. Bara jobb från 10.00 till 20.00. Fick dessutom stanna en kvart för att räkna ihop kassaväskan och rulla iväg varuplockvagnarna. Jag var så trött när jag var på väg hem (och förkylningen gör det inte bättre) att jag hoppade av utekvällen. Nu sitter jag hemma och planerar att snart lägga mig. Vem vet vad som väntar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback