Även denna vecka är snart över...

Jag har inte riktigt kommit på plats i Norrköping än. Jag bor fortfarande på det där vandrarhemmet men inte längre hos familjen efter att jag, när jag igår kom tillbaka, upptäckte att någon sovit i min säng. Jag fick ett eget rum på vandrarhemmets nedre våning, men fick på kvällen flytta upp igen till ett fint rum med soffa, tv och balkong förutom sängen.

Idag hade jag två förelässningar, den ena om klass och den andra om ålder/generation. Det är spännande! Nu ska jag skriva på en liten uppgift som ska lämnas in imorgon, men vi hörs senare (om internet tillåter).

Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha hade inte läst detta inlägg när jag skrev förut om du bodde där eller här i sthlm:P

2009-08-27 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback