17/8 - 09 Min första dag på LiU

Idag var en annan historia. Jag kom till Campus tidigare än jag behövde och träffade mina två första nolla-vänner. Båda är ett par år äldre, men vad gör väl det?! Dagen började med introduktion och socionombakelser, sedan var det föreläsning och på eftermiddagen första Nolle-p:t. Vi delades upp i grupper och lekte lekar, sådana som "norsk karaoke" och "händer och fötter". Jag är inte mycket för att leka men det var kul.

Nu ligger jag på madrassen på mitt Bed and Breakfast. Jag bor i Jasmines rum, dottern till kvinnan som driver det. Även om det känns konstigt att bo hos främlingar är det trevligt. Ikväll sitter vi båda (jag och min rumskamrat J) framför datorn medan Pirates of the Carribean går på tv.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Spännande! Hoppas du trivs :)

Postat av: Ingrid

Oj lycka till i Norrköping!Blir kul att läsa om hur det går för dig där uppe!:)

2009-08-21 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback