Äntligen lite fritid!

Idag skrevs filosofiprovet och jag tror att det gick ganska bra. Jag hade också en samhällsdebatt. När vi har haft det så har vi fått ett tjockt häfte med artiklar att läsa igenom och skriva ett debattunderlag. Till idag läste jag bara artiklarna och ska skriva underlaget i helgen. Som tur är tittar han inte på när man lämnar in det, det är en så liten del.

Nu sitter jag hos Gogi och eftersom en mekaniker måste duscha efter jobbet så sitter jag vid datorn. Här går det jättebra att skriva bloggen direkt på nätet. Hemma går det trögt och det tar lång tid innan jag får med alla bokstäver, så det brukar bli att jag skriver i ett wordpad. 

Nu blir det godis och film. Vi har laddat upp med torkade jordgubbar, choklad och sura flaskor. Jag vet inte vad filmen heter, men det är en thriller som jag kan berätta om sen.  :)

God kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback