Oj, det är redan fredag.

Höstlovet är nästan slut och veckan har varit otroligt kul. Jag ville åka utomlands som vanligt, jag vill verkligen byta miljö. Tänk att ligga på en strand någonstans eller shoppa i någon vacker storstad... Drömmer mig bort samtidigt som jag känner att jag hade missat mycket om jag hade åkt någonstans. Jag har träffat tjejerna och G nästan varje dag, men vi har inte tröttnat på varandra. De är underbara!

Igår blev det middag hos Linda. Hon var tydligen lite orolig över att laga middag men jag tycker hon gjorde det bra! Den kloka flickan köpte pizza och gjorde egen glass. Mums!


Ikväll blir det middag igen. Med tjejerna, G och ett par av hans kompisar. Det blir trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback