Upp- och nedvänd dag

Den började med matte, då vi fick tillbaka nationella provet. Det gick som väntat, G, "bara" två poäng från VG. Så det blir väl det i betyg om det inte går jättebra på extraprovet imorgon. Därför sitter jag nu och kämpar med matteboken i knät, den här gången ensam.


Sedan var frågan om vi skulle ha idrott eller ej. Alla hade fått olika uppfattningar om vad läraren hade sagt. Jag och tre av tjejerna gick dit, vi fick prata betyg, VG som väntat.


Efter det gick vi till Burger King på Odenplan (Vi räknas snart som stammisar) där vi åt lunch/glass. Senare skulle jag tillbaka till skolan för att ha italienska, men medan vi sitter där får jag ett samtal om att det är inställt. Då var det bara att hämta sakerna i skolan och åka hem.


Nu har jag fyllt på kaffekoppen och tagit en liten paus, så det är dags att börja plugga igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback