Kommer jag att orka...

...att vara uppe tills DirtySexyMoney börjar. Det börjar nio och det är inte sent, men jag är jättetrött! Igår gjorde jag något som är helt olikt mig. Halv nio på kvällen åkte jag till J för att plugga matte. För det första är det olikt mig, att vara ute så sent dagen innan ett stort prov. För det andra hade jag på mig mina gråa (tidigare vita) goodyear och en rosa fleecetröja. Kände mig riktigt trashy, jag klär mig inte så förutom hemma och på landet.

Gympadojjor är till för träning! :p


Jag kom i alla fall hem 00.00, ganska exakt faktiskt och pluggade lite till. Till kvart i två faktiskt. Fyra och en halv timmes sömn räcker ganska bra. Även om jag kände att mina ögon var som munkar så dansade jag och sjöng jag medan jag fixade frukost...


Jag skrev i alla fall det nationella provet i matte b idag och det gick inte särskillt bra. Jag är orolig för mitt betyg! Vissa tal gick väldigt bra medan vissa gick så dåligt att det nästan är skrattretande. Visa varför vinkeln ABC är tre gånger så stor som vinkeln BCA! Jag kan inte lösa sådana uppgifter. Jag vill inte visa saker jag vill räkna! Dessutom förstår jag inte varför man ska kunna sånt. Lärares svar: Hjärngympa!


Nu ska jag dricka kaffe så att jag orkar vara uppe två timmar till!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Upp med humöret Aleks! Det blir såå mkt roligare med matte C...not

Fast själv tyckte jag att nationella i matte b var svårare än nationella i matte C:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback