Gårdagen

Wow, vilken dag! Jag gick upp ganska tidigt eftersom jag ville hinna till gymmet innan jag skulle träffa MC. Det kändes riktigt bra att träna, idag har jag lite träningsverk. Jag träffade i alla fall MC vid två och vi gick till Haga-parken där vi åt lunch, solade och läste ELLE. Det fanns mycket folk på gräsmattan, bl.a. ett gäng kvinnor som satt toppless och kissade mitt på gräsmattan. De var riktigt äckliga! Någon anmälde det och helt plötsligt kom en polisbil.
Efter ett tag kom även J och P till parken och vi satt där ganska länge, tills vi började frysa. Då gick vi hem till mig och satt där hela natten. När de tre åkte hem halv fem funderade jag över om det verkligen var värt att gå och lägga sig eller om jag bara skulle fortsätta att vara vaken. Jag bestämde mig till sist för att lägga mig, sova i alla fall lite. Fyra timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback