En tråkig helg på landet


I vanliga fall brukar jag vara ute eller åtminstone umgås mycket med min familj, men inte den här helgen. Jag spenderade större delen av helgen på mitt rum, oftast liggandes i eller möjligtvis på sängen. Det var riktigt deprimerande väder. Igår regnade och snöade det hela dagen. Usch!
Jag pluggade lite, lyssnade på musik, läste ELLE och pappas dagbok från lumpen. Jag har alltid tyckt att det är roligt att bläddra i den. Där finns låttexter och skämt, som han och hans lumpen-vänner skrivit ner. Varje gång jag tar fram den blir jag sugen att börja skriva dagbok. Nu verkar det hända mycket i mitt liv dessutom så imorgon ska jag försöka gå förbi en bokhandel och köpa en fin dagbok, som jag kan börja skriva i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback