En torsdag


Alla lektioner som finns på schemat borde vi ha gått på. Så blev det inte, vi var på en bråkdel av varje lektion. På morgonen spelade Malin och några till upp lejonkungen i maffiastil. Hur kul som helst! Ännu bättre än deras förra!


Sen var det konsert på skolgården där bland andra J sjöng. Jag och Linda bytte skor så jag fick känna på hur det är att vara lång. Det var konstigt att kunna titta rakt fram istället för uppåt när jag pratade med folk. :P


Efter skolan åkte jag och Jenka till Huvudsta för att ta det lugnt i solen nu när allt med skolan är över. Vi satte oss på bryggan vid det lilla båthuset.


Det väckte minnen från när jag gick på seglarskola där och när jag senare brukade sitta där på soliga dagar med min klass från högstadiet. Glada stunder i allmänhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback