Det märks...

Det märks verkligen att det snart är sommarlov. Överallt på skolan sitter folk och snabbskriver det sista som ska lämnas in. Dessutom har man knappt några lektioner kvar. Idag borde jag ha haft fyra lektioner men på den första hade vi bara betygssnack och på den andra var det en redovisning och meningslöst prat. De andra två var inställda. : D


Sen lunchade vi (jag, Linda, Jenka och Malin) på Jensens Bøfhus. Vi hade tid för efterrätt så jag beställde en chokladmouse. Den är så läcker! Jag hatar grädde så jag bad de strunta i den, då lade de till mer mouse. Mums! Det blev ju mycket men att lämna var inget alternativ.


Förövrigt letar jag nu efter en italienska-cd. Till boken vi använde i italienska hör en cd. Den cd:en ramlade ur min plastficka imorse och sprack. Imorgon ska jag ringa till någon man på Bonnier och fråga om han vet hur jag kan få tag på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback