Bara 24 timmar


Jag behöver verkligen plugga men jag hinner inte. Jag har verkligen inte tid! En sak kan i alla fall strykas från förra listan. Igår skrev jag min uppsats på spanska. Det gick väldigt bra. I torsdags skrev jag hem och memorerade texten så det var bara att skriva på lektion. Jag lade även till lite när jag satt där eftersom jag hade så mycket tid över.


Så varför hinner jag knappt plugga i helgen?!

  • Det för lite timmar på dygnet.
  • Mamma drog med mig till stan (egentligen bra, köpte mycket fina saker :p)
  • Ikväll får jag besök och vi ska väl titta på ESC som alla andra
  • Imorgon ska jag till Tullinge på en konsert i en skatepark

    Det blir att gå upp klockan sex imorgon och försöka plugga då...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hhaha exakt samma ska för mig, mamma tog mig till kista idag och sen skulle jag hem till en kompis oc kolla på ESC. Helt omöjligt att hitta tid för att plugga:/

Postat av: Tullinge

men du dissar oss :'(

2008-05-25 @ 13:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback