Vardag

Nu har en vecka gått. Idag hade jag spanska prov och jag vet inte riktigt hur det gick. Pronomens placering som jag pluggat mest på var det inget test på. Det har blivit svårt att avgöra hur det gått när man gjort prov. I veckan fick jag tillbaka mitt rättskunskaps prov... Jag fick mvg, jag trodde verkligen inte att jag skulle få det! gränsen var 23 p av 25,5p. Jag fick precis 23! Jag blev ju självklart jätteglad. Jag är ett vg-barn. Jag får alltid vg i allting, men ibland så...

I onsdags var jag, J, L och MC och åt på Jensens Böfhus. Det var hur gott som helst! De andra åt dessert, men jag hann inte. Jag var tvungen att springa till min italienskalektion men L lovade att vi skulle gå ditt någon mer gång (kanske på tisdag) så att jag också får smaka de goda desserterna. = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback