Skolavslutning

Gårdagen känns nu i efterhand väldigt lång. Jag var knappt hemma, vilket börjar bli lite av en vana för mig, och hann göra väldigt många saker.


På morgonen var det skolavslutning i skolan. Ganska onödigt men lite kul. Säckpipe-killen är häftigast. Han spelade nationalsången och eleverna på Norra Real borde lära sig lite grunläggande saker. MAN STÅR UPP NÄR NATIONALSÅNGEN SPELAS ELLER SJUNGS!!!


Efter avslutningen i skolan drog ett par av oss till Hermans på söder. Ett vegetariskt ställe som är väldigt mysigt med super goda bakelser.


Sedan åkte jag till Västra Skogen där jag åt lunch med mamma. Det blev kinamat som jag har varit sugen på ett tag. Vi hade mycket tid över så vi började leka med mitt hår. Jag har under flera veckor planerat att ljusa upp håret lite så vi gjorde lite ljusa slingor. Blekningen fastnade väldigt snabbt och det blev jätteljust. Riktigt blonda slingor! Då körde vi toning på det och då blev det fint.


Mamma fönade mitt hår rakt innan vi åkte hem för att sedan åka till min söta kusin som jag inte har träffat på veckor. Det var väldigt trevligt men det fick bli ett kort stopp eftersom jag klockan tio skulle träffa Jenka och Erik vid kungsträdgården. Efter att vi hittat varandra gick vi till skeppsholmen där många norra realare firade att det var sommarlov. Många var väldigt fulla och blev nervösa när polisen kom för att kolla läget. Vi mötte upp Caroline, Linda, Malin m.fl. där och vi pratade med människor vi aldrig ens hälsat på.


Strax efter ett började vi bli både hungriga och törstiga så vi gick till Max i Kungsträdgården och satt där ett tag. Jag tog nattbussen hem vid tre och då var det redan ljust ute. Det var första gången jag åkte nattbuss... Det var helt ok!


Kommentarer
Postat av: Jessi

skönt med sommarlov nu då :D

Postat av: N

Gud vad gott med kinamat

och gud vad skönt med sommarlov! ^^

2008-06-05 @ 13:54:20
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/
Postat av: Ingrid

haha härligt att du är glad över lovet, själv tycker jag att det är piss att det är lov.

Vill inte börja 3:an utan Philip och med massa blåsta tvåor...suck

2008-06-05 @ 21:42:12
URL: http://justpureevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback