Jag svär aldrig!

Det har hänt så mycket de senaste dagarna att jag inte har hunnit att skriva.

I fredags träffade jag ett par personer som jag umgicks med  nian. Porre hade fyllt år och vi träffades för att äta middag. Innan jag hittade dessa människor, blev det problem. Jag skulle möta de på några ställen men de kunde inte stå still. Det var i och för sig för att den som ledde jakten på en bra restaurang inte visste att jag skulle möta de. Jag svär aldrig eller säger dumma saker som "dra åt helvete". Då gjorde jag det till bästa möjliga Francisco.
När vi hade ätit klart började gänget ta sig till Ingrid. Jag hade andra planer... Jag hade lovat att ringa J efter middagen och kanske träffa honom. Vi möttes på Odenplan, tog en promenad och sedan bussen hem till mig där det blev segt tv-tittande  : )

Igår hade jag en liten tjejkväll. Det var planerat att vi skulle spela poker och titta på en riktig fjortisfilm, så blev det inte. Vi tittade på fotboll... Först Spanien-Sverige och sedan Ryssland-Grekland. Det bästa med kvällen var ju ändå allt tjejsnack ute på balkongen med cigarettrök omkring oss och pipande mobiler. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback