Härlig tisdag

En tisdag som ingen annan. På eftermiddagen åkte jag till humlegården där jag träffade IGCC, Frallan, Matteus och Carro. Vi satt där länge och pratade om saker som hänt. Både gamla minnen och saker vi har på gång. Jag och Frallan gick vidare till Buger King på Odenplan där vi åt innan vi träffade MC i Kungsan. Det var tänkt att vi skulle se matchen men vi kom dit lite sent och då var alla grindar stängda. Vi satt istället borta vid slottet där de hade en skärm. Matchen slutade 2-0 till Sverige, vilket alla vet vid det här laget. Det var ett gäng greker bakom oss men de verkade inte så upprörda... När vi gick därifrån mötte vi J. Han fick träffa Frallan och följde med mig till Odenplan där vi sedan skilldes åt.


Idag blev inte mycket gjort, det jag planerade blev inte av. Jag har de senaste nätterna sovit ganska dåligt och sov därför väldigt länge idag när jag inte satt på alarmet på mobilen. Mamma väckte mig klockan ett efter många samtal och signaler.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi får göra det snart igen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback