Mmm, min säng

Nu har holländarna åkt och även om det har varit super roligt att ha de här måste jag erkänna att det är skönt att få ta tillbaka mitt rum och min säng. Pojkarna är så gulliga och vi har besökt skansen och tittat på NK-skyltningen... De vill att vi snart ska komma och hälsa på de och de säger att även om mina föräldrar inte kan komma så kan jag komma själv. Det skulle vara kul att åka till Holland. Jag har inte varit där sedan jag var 10-11 år gammal.

Mamman i familjen som var här säger att kläder är billigare där, så det skulle nog bli en väldigt bra shopping-resa. Hon jobbar på ett lager där de sorterar kläder av märken som DKNY, Nudie m.m. så jag tror att hon vet vad hon pratar om. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback