Helg och önsningar...

Min helg börjar idag eftersom det imorgon är studiedag på Norra Real. Imorgon ska jag till och med plugga, jag har väldigt mycket att plugga till de kommande dagarna.
Igår var jag på skolans öppethus och pratade med blivande elever. Jag träffade flera trevliga personer som faktiskt själva verkade vara intresserade och inte bara deras föräldrar.
Jag kom hem halv tio och då fick jag sätta mig och plugga latin. Jag läste igenom anteckningarna ocg häftet vi fått en gång, men det gick väldigt bra på förhöret ändå :D. Jag tror verkligen att jag har chansen att få mvg i år. Jag hoppas verkligen i alla fall!
Jag behöver högre betyg, jag vill ju gå socionom-linjen på Stockholms universitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback