Helg i stan...


One Woman Only,One Girl Only,Clip Art,One Person,Consumerism,Customer,Elegance,Arms Raised,Arms Outstretched,Bag,Store,Buying,Shopping Bag,Sale,Front View,Shopping,Retail,Shopaholic,Women,Belt,Dress,Modern,Cool,Confidence,Hand Raised,Belt,Buy,Commercial Activity,Spending Money,Blue Eyes,Black Hair,Long Hair,Ponytail,Smiling,Holding,Carrying,Vector,Illustration and Painting
Jag har kommit fram till en sak som jag tänker dela med mig av till er... Jag kan inte vara i stan en enda helg utan att köpa minst ett plagg! I lördags köpte jag två välbehövda bas-linnen och i söndags köpte jag en t-shirt och en vår/höst-jacka. Det är tur att jag inte shoppar särskillt dyrt eftersom det aldrig skulle gå ihop med min ekonomi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback