Fest!


Igår var jag på Emmas (och Ana-Marias) fest i Gamla stan. Väldigt trevlig lokal, kallad källaren. En av deras vänner agerade DJ och det fanns många söta pojkar. Det var kul att se hur alla var klädda. Killarna bar sneakers, märkes-piké/ skjorta och en v-ringad märkes-tröja. Hos tjerna var det lite mer blandat men man såg många korta, svarta kjolar med t-shirts instoppade...


Många från det gamla gänget på Tallbacka var där, många jag inte sett på länge. Jag fick också en chans att lära känna Frallans flickvän. En otroligt trevlig tjej, som jag dansade med större delen av kvällen...

Juste kanske ska beskriva vad jag hade på mig... Jag hade en ljus-lila stickad klänning med båtringning, tights och stövlar. Alldeles för varmt!



Nu ska jag fortsätta med min kopp kaffe och mammas äppelpaj...


Kommentarer
Postat av: Linda

Lät som en mysig afton. Gamla stan är galet underskattat. Jämfört med Stureplan är det ju såå mycket mysigare, bättre priser och mindre ångest haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback