Väldigt upptaget...

Jag var hos mormor igår... Vi gick dit hela gänget! Jag och mina föräldrar hade inte sett henne sen april och min kusin, morbror och A hade inte sett henne sen oktober. Mormor visste att mamma och pappa skulle komma, men fick en rejäl shock när 6 personer var utanför dörren helt plötsligt.


Det roliga, eller snarare hemska är att min mormor är lite av ett neat-freak, allt är vitt i hennes lägenhet.
Min kusin är åtta månader så hon blir matad. Igår var det någon form av tomatsås i burken och hon blev matad på den vita soffan. Kusin slog till skeden och tomatsåsen hamnade på soffan, såklart. Mormor höll en lugn min, men hennes blodtryck höjdes nog ganska rejält. Sedan var det dags för det äckliga, men nödvändiga blöjbytet som skedde på en handduk på mormors matta i vardags rummet. Äckligt!
Detta var besöket hos mormor.


Nu behöver jag plugga. Min historia skrivning ska lämnas in imorgon, jag har latin-glosor och en group-talk på engelskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback