Ny vecka!

Måndagen har snabbt försvunnit på något vis. Jag har varit jätte glad och fylld med energi hela dagen. Allt har kännts så bra! När jag stod på bussen kände jag mig nästan kär, men det är jag ju inte. Det kanske bara var för att visa hur länge sedan det faktiskt var jag var kär... Kanske egentligen borde skriva kär inom citat tecken. Vissa tycker att jag inte kan ha varit riktigt kär eftersom jag inte var förkrossad när det tog slut.
Mitt moto är ju "Gråt inte för en kille! Möjligtvis om han dör men annars är det bara slöseri med tid".
Ja, jag brukar faktiskt säga så!


Jennifer ska i alla fall leka match-maker, men det innebär att vi måste strunta i äldersskillnader även om det inte är stor åldersskillnad så känns det lite konstigt...


Vad händer i veckan då?!
Rättskunskaps prov på onsdag.
Trip till Tallin över helgen.
Jag tror inte att jag har något annat planerat, får se vad som händer...


Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig :)
hoppas din vecka har börjat super bra.

är du en som älskar smycken och kanske har du
någon i din närhet som snart fyller år eller ja
bara förtjänar något extra ? spana då in annonsen
på min blogg om cocoo.se , klicka på den så kommer du till deras hemsida. där har de hur mycket fint
som helst och för ett bra pris. varför inte adoptera en nalle som du får döpa och sedan ha runt halsen, varför inte ett peace armband som är så inne just nu, kanske har du svårt och passa tiden? köp en klocka ! :) så spana in länken på min blogg ( som finns under bilden och klockan på min blogg ) och förälska dig i massa smycken till bra priser :) kramar.

Postat av: Ingrid

Tycker du att det är slöseri med tid att gråta över någon man älskar?!?!Skulle inte kärleken innebära så många starka känslor kan man väl hoppa över att bli kär, annars slösar man ju bara den andra personens tid. Men respekterar att du tycker så som du gör:P

2008-02-18 @ 18:03:26
URL: http://justpureevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback