Lördag kväll...

I veckan fyllde Daniel 21 så igårkväll samlades ett gäng hemma hos honom för att fira. Jag kände ungefär hälften så det var ändå ett par nya ansikten. Kan egentligen inte säga så mycket om kvällen. Jag var yngst (som vanligt) och jag såg 21/22-åringar gömma sina cigaretter när föräldrarna gick förbi...

När jag träffar nytt folk brukar jag i vanliga fall beskrivas som tyst och folk brukar tro att jag är lite blyg men igårkväll blev jag beskriven som intelligent och pratglad av en trevlig kille. Jag blev såklart väldigt glad när jag hörde det.


Kvällens outfit:



Klänning: Oasis (Ny, köptes igår)
Halsband: Dyrberg/Kern
Strumpbyxor: Åhlens.

(Posen är kvar från danstiden...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback