Sista helgen innan skolan börjar är över

I fredags hände mycket. På eftermiddagen träffade jag Jenka för att hämta upp våra biljetter till AIK-Hammarby matchen den 25:e och ta en fika. Jag blev bombarderad med samtal och sms om att komma hem eftersom kusin med mamma, pappa och morbror skulle komma över. När alla hade samlats beställde vi mat från Sawadee och den grekiska kolgrillen som jag och min morbror GICK och hämtade. Han går aldrig, så jag blev förvånad över att han inte ville ta bilen och lite orolig över vad vi skulle prata om de 20 min som vi skulle gå ensamma tillsammans. Vi började prata om mobiler, han jobbar med de och jag planerar att köpa en ny...


På kvällen erkände de äntligen! Kusins mamma har nyligen slutat röka igen och hennes mage har blivit rundare men de bekräftade inte det vi trodde förrän i fredags. Hon är gravid. Kusin nummer 2 är på väg!


I lördags var jag och handlade med mina föräldrar, mest saker till mitt rum. Jag möblerade om, bytte överkast och
gardiner. Rummet ser väldigt annorlunda ut! Varmare med de klarröda detaljerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback