Kort om onsdagskvällen

Vi började kvällen ganska tidigt. Robert kom till mig vid åtta och vi åkte till stan där vi skulle träffa resten av gänget. Eftersom vi träffades så tidigt, innan något intressant ställe öppnat, satte vi oss på en sunkig pub nära centralen. Vi gick sedan vidare till Klubbonsdag (på helgerna Toxic). Stället var mycket finare än Ice som vi gick till sist. Det var också fullt av söta killar från flottan. Tyvär ända från Sundsvall och Gävle. Vi åkte hem ganska tidigt eftersom vi började 8.40 i torsdags.


Jag glömde nästan skriva om personen vi träffade där. Min gamla klasskompis Fröjd som jag inte träffat sedan vi slutade nian för mer än två år sedan. Klart en av höjdpunkterna. :p


(Så fort jag får lite bilder från kvällen ska jag uppdatera inlägget)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

hehe ojda, honom ser man ju inte varje dag.

Alltid kul att se gamla klasskompisar...eller oftast iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback